Hledaná pozice:
SPECIALISTA VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ A VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
Stručný popis společnosti:
Jsme průvodci. Provázíme naše klienty kompletním životním cyklem jejich projektů. Zajišťujeme komplexní služby v oblasti projektového řízení.
Společnost se zabývá zpracováním projektových studií, studií proveditelnosti, projektových dokumentací všech stupňů, energetických posudků, inženýrskou činností, zajištěním financování (dotace, úvěry), výběrem dodavatelů (jak dle zákona o zadávání veřejných zakázek, tak dle pravidel poskytovatelů dotací, elektronických aukcí atd.), projektovým managementem včetně příslušných dohledových činností (TDI, AD, BOZP atp.).
Náplň práce:
- Administrace veřejných zakázek malého rozsahu a veřejných zakázek v zákonném režimu dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek;
- Administrace zakázek realizovaných v rámci operačních programů a fondů ČR a EU;
- Administrace zakázek realizovaných soukromými investory;
- Zveřejňování informací o veřejných zakázkách na Profilu zadavatele a ve Věstníku veřejných zakázek, popř. v jiných el. Systémech;
- Příprava, tvorba a připomínkování zadávacích podmínek;
- Organizace jednání hodnotících komisí, posuzování a hodnocení nabídek;
- Příprava protokolů, zpráv a ostatních dokumentů v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek;
- Evidence a archivace veškeré dokumentace k veřejné zakázce.
Pokud ses zatím nesetkal/a přímo s veřejnými zakázkami, nevadí, v týmu budeš mít kolegy, kteří se této problematice dlouhodobě věnují, a pokud máš zájem o tuto oblast, vše se dá naučit. Vhodné i pro absolventy.
Požadujeme:
- VŠ vzdělání
- Praxe s administrací veřejných zakázek a zkušenosti s administrací projektů ČR a EU velkou výhodou.
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
- Znalost MS Office
- Máš vůli učit se novým věcem, logické myšlení a schopnost vidět problém v širším kontextu;
- Dokážeš pracovat samostatně, pečlivě a máš proaktivní přístup při řešení problémů;
- Jsi, spolehlivý, kolegiální, komunikativní se slušným vystupováním a je ti vlastní zodpovědnost a loajalita.
Nabízíme:
- přátelské a inspirativní pracovní prostředí včetně blízkého kontaktu se zkušenými kolegy k podpoře profesního i osobního rozvoje;
- Práce na HPP, DPP apod;
- Velká časová flexibilita,
- Vhodné i pro maminky s malými dětmi - nebudeš jediná;
- Po zapracování možnost využívání homeoffice;
- Příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích v Břeclavi;
- Sick days;
- Příspěvek na stravování - stravenkový paušál;
- Kvalitní káva;
- Služební notebook i mobil;
- práci co má smysl.
Nástupní termín - dle možností, čím dříve tím lépe. Počkáme si i na konec Vaší výpovědní lhůty, hledáme totiž někoho na dlouhodobou spolupráci, proto rádi počkáme.
Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Vás!
Zašlete nám Váš strukturovaný životopis včetně referenčních zakázek a Vaší pozice na nich.
Kontakt: libor.stransky@pmcs.cz