Hledaná pozice:

SPECIALISTA VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ A VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Stručný popis společnosti:

Jsme průvodci. Provázíme naše klienty kompletním životním cyklem jejich projektů. Zajišťujeme komplexní služby v oblasti projektového řízení.

Společnost se zabývá zpracováním projektových studií, studií proveditelnosti, projektových dokumentací všech stupňů, energetických posudků, inženýrskou činností, zajištěním financování (dotace, úvěry), výběrem dodavatelů (jak dle zákona o zadávání veřejných zakázek, tak dle pravidel poskytovatelů dotací, elektronických aukcí atd.), projektovým managementem včetně příslušných dohledových činností (TDI, AD, BOZP atp.).

Náplň práce:

  • Administrace veřejných zakázek malého rozsahu a veřejných zakázek v zákonném režimu dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek;
  • Administrace zakázek realizovaných v rámci operačních programů a fondů ČR a EU;
  • Administrace zakázek realizovaných soukromými investory;
  • Zveřejňování informací o veřejných zakázkách na Profilu zadavatele a ve Věstníku veřejných zakázek, popř. v jiných el. Systémech;
  • Příprava, tvorba a připomínkování zadávacích podmínek;
  • Organizace jednání hodnotících komisí, posuzování a hodnocení nabídek;
  • Příprava protokolů, zpráv a ostatních dokumentů v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek;
  • Evidence a archivace veškeré dokumentace k veřejné zakázce.

Pokud ses zatím nesetkal/a přímo s veřejnými zakázkami, nevadí, v týmu budeš mít kolegy, kteří se této problematice dlouhodobě věnují, a pokud máš zájem o tuto oblast, vše se dá naučit. Vhodné i pro absolventy.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání
  • Praxe s administrací veřejných zakázek a zkušenosti s administrací projektů ČR a EU velkou výhodou.
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
  • Znalost MS Office
  • Máš vůli učit se novým věcem, logické myšlení a schopnost vidět problém v širším kontextu;
  • Dokážeš pracovat samostatně, pečlivě a máš proaktivní přístup při řešení problémů;
  • Jsi, spolehlivý, kolegiální, komunikativní se slušným vystupováním a je ti vlastní zodpovědnost a loajalita.

Nabízíme:

  • přátelské a inspirativní pracovní prostředí včetně blízkého kontaktu se zkušenými kolegy k podpoře profesního i osobního rozvoje;
  • Práce na HPP, DPP apod;
  • Velká časová flexibilita,
  • Vhodné i pro maminky s malými dětmi - nebudeš jediná;
  • Po zapracování možnost využívání homeoffice;
  • Příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích v Břeclavi;
  • Sick days;
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál;
  • Kvalitní káva;
  • Služební notebook i mobil;
  • práci co má smysl.

Nástupní termín - dle možností, čím dříve tím lépe. Počkáme si i na konec Vaší výpovědní lhůty, hledáme totiž někoho na dlouhodobou spolupráci, proto rádi počkáme.

Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Vás!

Zašlete nám Váš strukturovaný životopis včetně referenčních zakázek a Vaší pozice na nich.

Kontakt: libor.stransky@pmcs.cz

© PMCS s.r.o., Lanžhotská 3448/2, Břeclav, 690 02
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!