Kariéra

Právě hledáme:

SPECIALISTA VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ A VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Stručný popis společnosti:

Jsme průvodci. Provázíme naše klienty kompletním životním cyklem jejich projektů. Zajišťujeme komplexní služby v oblasti projektového řízení.

Společnost se zabývá zpracováním projektových studií, studií proveditelnosti, projektových dokumentací všech stupňů, energetických posudků, inženýrskou činností, zajištěním financování (dotace, úvěry), výběrem dodavatelů (jak dle zákona o zadávání veřejných zakázek, tak dle pravidel poskytovatelů dotací, elektronických aukcí atd.), projektovým managementem včetně příslušných dohledových činností (TDI, AD, BOZP atp.).

Náplň práce:

  • Administrace veřejných zakázek malého rozsahu a veřejných zakázek v zákonném režimu dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek;
  • Administrace zakázek realizovaných v rámci operačních programů a fondů ČR a EU;
  • Administrace zakázek realizovaných soukromými investory;
  • Zveřejňování informací o veřejných zakázkách na Profilu zadavatele a ve Věstníku veřejných zakázek, popř. v jiných el. Systémech;
  • Příprava, tvorba a připomínkování zadávacích podmínek;
  • Organizace jednání hodnotících komisí, posuzování a hodnocení nabídek;
  • Příprava protokolů, zpráv a ostatních dokumentů v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek;
  • Evidence a archivace veškeré dokumentace k veřejné zakázce.

Pokud ses zatím nesetkal/a přímo s veřejnými zakázkami, nevadí, v týmu budeš mít kolegy, kteří se této problematice dlouhodobě věnují, a pokud máš zájem o tuto oblast, vše se dá naučit. Vhodné i pro absolventy. 

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání
  • Praxe s administrací veřejných zakázek a zkušenosti s administrací projektů ČR a EU velkou výhodou.
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
  • Znalost MS Office
  • Máš vůli učit se novým věcem, logické myšlení a schopnost vidět problém v širším kontextu;
  • Dokážeš pracovat samostatně, pečlivě a máš proaktivní přístup při řešení problémů;
  • Jsi, spolehlivý, kolegiální, komunikativní se slušným vystupováním a je ti vlastní zodpovědnost a loajalita.

Nabízíme:

  • přátelské a inspirativní pracovní prostředí včetně blízkého kontaktu se zkušenými kolegy k podpoře profesního i osobního rozvoje;
  • Práce na HPP, DPP apod;
  • Velká časová flexibilita,
  • Vhodné i pro maminky s malými dětmi - nebudeš jediná;
  • Po zapracování možnost využívání homeoffice;
  • Příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích v Břeclavi;
  • Sick days;
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál;
  • Kvalitní káva;
  • Služební notebook i mobil;
  • práci co má smysl.

Nástupní termín - dle možností, čím dříve tím lépe. Počkáme si i na konec Vaší výpovědní lhůty, hledáme totiž někoho na dlouhodobou spolupráci, proto rádi počkáme. 

Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Vás! 

Zašlete nám Váš strukturovaný životopis včetně referenčních zakázek a Vaší pozice na nich.

Kontakt:

libor.stransky@pmcs.cz

loading

Než budete pokračovat

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Cookies - nastavení

zavřít

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Správa předvoleb souhlasu

Nezbytné cookies

Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.

vždy povoleno

Marketingové cookies

Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.

Personalizační cookies

Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.

Analytické cookies

Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.